۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

تکذیب بازداشت محافظ موسوی سناریو کودتاچیان است ...فر یب نخوریم

در حالی که سایت کلمه با قطعیت از بازداشت ایشان خبر داده و بسیاری سایتها دیگر نیز بر همین منوال این خبر را پخش کردند ساعاتی پیش خبرگزاری فارس ارگان کودتا اقدام به پخش خبری نمود مبنی بر تکذیبه بازداشت ایشان و برکناری وی .
این خبر بی شک سناریویی است مبنی بر گمراه کردن افکار عمومی و نوعی دوگانگی پدید آوردن برای تست انجام این عمل در مورد مهندس موسوی .به گونه ای که با بلاتکلیف گذاشتن مخاطب و درج اخبار متناقض سعی به گمراه و گیج کردن مخاطبان نمایند تا از این طریق اخبار صحیح منتشر نگردد .در چنین اوضاعی باید به منابع موثق همچون کلمه استناد کرد .پس تا تکذیب این خبر از سوی کلمه آقای احمد یزدان فر در بازداشت کودتاچیان بسر می برد ...آگاه باشیم

۲ نظر:

  1. این موسوی آشغال اگه دولت رو قبول نداره پس چرا این محافظ ها رو ول نمی کنه و از بین جلبک های عزیز برای خودش محافظ استخدام نمی کنه؟ بسه دیگه پررویی!

    پاسخحذف
  2. آقای مودب
    جهت اطلاع محافظان شخصیت های سیاسی در ایران، همگی از کادرهای سپاه پاسداران هستند و همانها وظیفه محافظت از شخصیت ها رو به عهده دارند.برای چرایی سوالتون هم عرض می کنم که دلیلش اینه که حکومت هیچ وقت قبول نمی کنه که به قول شما جلبک ها اسلحه گرم حمل کنند و از شخصیت ها و خاصه مهندس موسوی دفاعر کنند.
    و این خیلی خجالت آوره که حکومت برای فشار به مخالفان خودش محافظ ها رو وارد بازی می کنه.

    پاسخحذف