۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

عناوین سخنان خامنه ای در نماز جمعه 14 خرداد به طرز پیچیده ای به بیرون درز کرد

لحظاتی پیش متن سخنان آیت الله خامنه ای (مد ز عا)که قرار است در  نماز جمعه 14 خرداد در دو خطبه 30 دقیقه ای بیان گردد از طریق یکی از عوامل ذوب شده ایشان که برای تایپ این متن به میدان انقلاب آمده بود بدستمان رسید.چهارچوب کلی سخنان ایشان را عنوان وار برای اطلاع عموم مسلمین کره زمین منتشر می کنیم.
+++++++

خطبه اول حدود ۱۰ دقیقه عربی حرف زدن و ابراز احساسات از این حضور گسترده عوامل ذوب شده در ساندیس....۱۰ دقیقه بیدار کردن خمینی و از قبر بیرون آوردن و کلی تکان دادن این مقام عظما .... ۱۰ دقیقه پایانی نیز در مورد خرداد ماه و ۱۵ خرداد و کودتای عظیم  ۲۲ خرداد ۸۸ و نقش عوامل بیگانه سخن رانی خواهد کرد
خطبه دوم :۱۰ دقیقه اول حمله به اسرائیل و ایجاد مقدمات نابودی اسرائیل ...۱۰ دقیقه دوم حمله به سران جنبش (البته فتنه)و خط و نشان کشیدن برایشان . ۱۰ دقیقه سوم هم خبر از داشتن عقل ناقص و تن علیل برای آمادگی روحیه ساندیس خوران برای مقابله با حضور مردم در ۲۲ خرداد ...در پایان یادآور می شویم که چنانچه موضوع دیگری مطرح گردد ما هیچ مسولیتی در اینباره نخواهیم داشت چرا که آقا جز همین مطالب چیزی برای گفتن ندارند و هر سخن دیگری که پخش شود احتمالا نوار ضبط شده خواهد بود از ما گفتن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر