۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

آقای خاتمی ملی گرایی شرک نیست، اسلام گرایی شماست که شرک است و خود شمایید که نماد مشرک بودن هستید

باز هم این مترسک خیمه نشین زبان به یاوه گشود و افاضاتی از جنس خود بیان داشت.احمد خاتمی در نماز جمعه امروز تهران با انتقاد به سخنان اخیر مشایی پیرامون مکتب اسلام و ایران چنین گفت:

"امام جمعه تهران. حرفهای رحیم مشایی , در باره مکتب ایران همان جمهوری ایرانی است.

دغدغه سران نظام اسلام است نه ایران.

به گزارش (ايسنا) آيت‌الله سيداحمد خاتمي طي سخناني در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران اظهار كرد: از ويژگي‌هاي برتر نظام ما اسلاميت نظام بود كه سرانجام منجر به نظام اسلامي شد، اين مساله خيلي مهم است؛ به تعبير امام راحل نهضت ما اسلامي است قبل از آن‌كه ايراني باشد.

وي با تاكيد بر اين‌كه « اصلا ايران با اسلام هويت خود را پيدا كرد» افزود: متقابلا هم اسلام خدمتي بزرگ به ايران كرد؛ خدمات متقابل اسلام و ايران شهيد مطهري براي اثبات اين واقعيت و اين ارتباط متقابل است. در ابتداي انقلاب يكي از سياسيون گفته بود كه فرق ما با امام(ره) اين است كه امام(ره) ايران را براي اسلام مي‌خواهد و ما اسلام را براي ايران. اين سخن همان ملي‌گرايي شرك‌آلود است كه امام(ره) آن را نهي مي‌كرد و مي‌فرمود ملي‌گرايي خلاف اسلام است و خلاف دستور خداست. بر خلاف قرآن مجيد است. ايراني كه بخواهد در برابر اسلام قرار گيرد، ملي‌گرايي شرك‌آلود است.

هنوز یادمان نرفته که خمینی تان در وصیتنامه اش گفته بود که ملی گرایی پان ایرانیستی عین کفر است.این رفتار ضد انسانی شما و این جنایتهای وسیع تان شما را نماد مشرک بودن معرفی می کند

۴ نظر:

  1. eslam bedone tamadone iran,hich chizi nabood,az in gofteha narahat nemisham be ounvane yek irani ,chon az inha bishtar az in entezari nist,inha yek mosht ahmaghe vatan forosh va doshmanane iranand k esalatan nemitoonand irani bashand,be nazare man jomhorie islmi ,dovomin hamleye arab be khake iran bood ,va sadam hosain sevomin hamlaro kard,irane ma dar eshghale arab hast,banabar in door az haghighat nist k bavar konim ,k ion charandiat az koja ab mikhoreh.

    پاسخحذف
  2. یک مشت عراقی شناسنامه ایرانی گرفته اند و دور هم جمع شده اند و کشور ایران را در اشغال خودشان دارند و می کوشند که روح ایرانی را فرسوده و فرهنگ ایرانی را نابود کنند. صدام مُرد ولی عراقیهایش ایران ما را در اشغال خودشان دارند. صدام پیروز شد.

    پاسخحذف
  3. ننگ بر این شیادان کثیف ننگ بر آن شاهان حرامزاده صفوی ننگ بر این اعراب کفتار صفت که کشور من وطنم رو به اشغال درآورده اند و من و مای ایرانی نشسته ایم در سکوت.

    پاسخحذف
  4. مردم ايران مى‌گويند فاشيسم عمامه پيچ نمى‌خواهيم،
    سنگسار و اعدام و دست و پا بريدن نمى‌خواهيم،
    حجاب اجبارى، دين اجبارى و حكومت تحميلى نمى‌خواهيم. ‌
    برويد، برويد و گورتان را از ايران گم كنيد!

    آخوندهاى حاكم بالاترين حق ملت ايران ـ حق حاكميت ـ را غصب كردهاند.
    ما حق حاكميت مردم ايران را مى‌خواهيم، ما راى مردم ايران را مى‌خواهيم، ما انتخابات آزاد مىخواهيم ...
    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=23808

    پاسخحذف