۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

سید علی در نماز جمعه :"صنعت در زمان شاه مونتاژمحض بود ...اما امروز ما مبتکر و خلاق شده ایم"

سید علی در نماز جمعه :"صنعت در زمان شاه مونتاژمحض بود ...اما امروز ما مبتکر و خلاق شده ایم" به عنوان مثال در ایران خودرو 18 مدل پراید داریم که تفاوت های بسیاری هم با هم دارند بعنوان مثال یکی چراغش 2 سانت از دیگری بزرگتر است ...اینها همه نمونه های از خلاقیت پس از انقلاب است.

۶ نظر:

  1. پراید رو که سایپا تولید میکنه. تازه همین که مسئولینمون نمیرن از ارباب های شما اجازه بگیرن خودش عــــــــــالــیـــه. چشمتون رو باز کنید و ببینید که science metrix ایران در 30 سال گذشته اولین کشور در خاورمیانه در تولید علم بوده بالاتر از تر کیه و اسرائیل. خدا به هر کس چشمهای بینا عنایت کنه لطف بزرگی بهش کرده.

    پاسخحذف
  2. خدایش خلاقیت از این جمهوری اعدام بر میاد . این سید علی شیره‌ ای راست میگه‌ . زمان شاه معتاد انگشتان دست بود حالا ببین بیشمار

    پاسخحذف
  3. بله عزیزم مشکل شما ناشناس اینه که هنوز نمی دانی پراید را کدام کشور تولید میکرده .برای ابله هایی مثل شما صنعت یعنی پراید! در ضمن از بیسوادی و حماقت شما این بس که نوشتی Science metrix درستش دلبندم metrics هست .این آمارها made in vatane! مصرف خارجی نداره.باشید تا صبح دولتتان بدمد.

    پاسخحذف
  4. خدمت جناب ناشناس ذوب شده ... سایپا و ایران خودرو گروه بهمن و کرمان موتور اگه برای شما کارخانه هستند برای من فقط نام هستند ...پس تفاوتی چندان میان سایپا و ایران خودرو نیست..ضمنا شما بچسب به مدل های پراید بی خیال بقیه امور شو ...پراید 141 ...پراید صبا ...پراید سهند... با صندوق ..بی صندوق ..نیمه صندوق .......خلاقیت حالش رو ببر این همه خلاقیت رو

    پاسخحذف
  5. science mertics که فقط کمیت اعلام کرد برای ایران
    کیفیت مقالات ایرانی در همین سایت زیر سوال رفته که تنها از میان افراد داخل ایران خواننده و امتیاز دهنده داشته به طور وسیع و مشکوک. بنده که دارم کارشناسی ارشد میخونم و امسال با ماقالات مزخرفی که توی هفته پژوهش ارایه شد چشمم بینا تر شد.

    پاسخحذف
  6. ناشناس عزیز. کم رو ماله ارباب جنایتکارت بالا و پایین کن.

    پاسخحذف