۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

مهدی هاشمی با صدور بیانیه ای کودتاچیان را تهدید به افشاگری کرد

گویی فساد و جنایت چنان در بدنه حاکمان نالایق ریشه دوانده که هر گوشه ای را که تکان می دهی ستونی از نظام رسوا می گردد .در پس صدور حکم جلب مهدی هاشمی وی نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فکر روزی هم باشید که صبرم به سر آید و با این تهدید ضمنی نسبت به بیان آنچه را که می داند و نمی خواهد افشا کند هشدار داد.
این نزاع های درون حکومتی تنها نشان دهنده عمق فسادی است که سالیان سال بر این مملکت همچون زالوی چسبیده و خون ان را می مکند.
وی در بیانیه خود چنین آورده است:
؛تأثرانگیز این است که این جریان هنگام گرفتار شدن به رسوایی‌های مکرر فساد اداری و اقتصادی و سیاسی، موج‌آفرینی می‌کند.

انتظار بحق اینجانب از دستگاه قضایی این است که اجازه ندهد غوغاسالاری‌ها اعتبار قضاوت را مخدوش کند و نیز به فکر روزی هم باشند که صبر اینجانب به سرآید و مطالبی را که از عقبه این سناریوسازی‌ها می‌دانم و مایل نیستم برملا شود، برملا گردد.

اینجانب برای چندمین بار اعلام می‌نمایم که حاضر به رسیدگی به اتهامات در دادگاه صالحه هستم و انتظار دارم به شکایات من از جمله از کسانی که در این مدت از همه ابزار برای ترور شخصیت من و خانواده‌ام استفاده کرده‌اند، رسیدگی شود تا سیه‌روی شود هر که در اوغش باشد. ؛

۳ نظر:

  1. these Akhoond's kid are grew up on the hand of Molla and do not have decency as a human being to unrestand what they do to the People Of Iran. I and we the People of Iran hopping some day we send them to real cemetery.

    پاسخحذف
  2. با درود
    اقای مهدی هاشمی شما که هیچ پدر جنابعالی هم نمی تواند افشا کند مگر دست شما هست. پدر شما هم یکبار این بلف را ماه پیش زد. خودتان از ما واقف تر هستید فراماسیون دیگر نیازی در زمان کنونی به استادان اعظم لژ "اسد ابادی" مانند پدر شما و اقای مهدوی کنی و اقای ناطق نوری ندارد. اکنوناگاهی مردم در دورانی است که برای کنترل مردم ایران به بازوی زور احتیاج دارند و لژ حجتیه به استاد اعظمی مصباح یزدی و جنتی سپاه وبسیج را کنترل برای مدتی است که کنترل کرده. زمانی که لژ شما ها مشغول کنترل مالی بود. و اکنون شما دستمال توالت یکبار مصرف هستید. و ان پیامی را هم که حدود 20 روز پیش از مرکز لندن دادی به پدر و پدر جنابعالی چرخشی 180 درجه از میانگیری زد. ولی لژ لندن تصمیم خود را گرفته و شانس اوردید در خارج هستید وگرنه در ایران بلای سعید امامی را به سرتان می اوردند. تاریخ را خوب نخوانید مشغول جپاول اموال مردم بودید. یک واقع تاریخی برایتان میگویم. دکتر منوچهر اقبال از نخست وزیران پیشن شاه، استاد اعظم لژ "بزرگ ایران" پس از نخست وزیری ریاست نفت ایرن را داشت و اقای هویدا از لژ نوین "لژ پهلوی" نخست وزیر بود. بنا به دلایلی دکتر اقبال بایستی میرفت. اقای هویدا شخصا به منزل وی رفته و استعفانامه وی را به او میدهد. وقتی هویدا بر میگردد یکساعت طول میکشد که اقای اقبال فیزکی حذف سکته ای کرده بودند. درود به دکتر مصدق و دکتر فاطمی و میرحسین ها که از کا بر کنار شدند ولی خودرانفروختند.
    با سپاس
    مزدک

    پاسخحذف
  3. ای ول! پی فراماسونی رو قبول داری... امضای دکتر مصدق پای سند ماسونی بودنش رو ندیدی هنوز کوچولو؟ (اون بدبخت که کل خانوادش ماسون بودن) و اینو هر بچه دبستانی هم می دونه. یا اینکه روزی که شهید آیت می خواست اسناد عضویت موسوی در جریان فراماسونی رو در مجلس افشا کنه 60 تا گلوله خالی کردن تو بدنش؟! حتما خاتمی هم ماسون نیست یا مثلا سروش هم از بالاترین سازمان ماسونی جهان گرنت (جایزه نه! دقت کنید گرنت) نگرفته؟! شما قابلیت هدایت داری ولی معلوماتت کمه عزیزم.

    پاسخحذف