۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

حسین شریعتمداری اگر قول بدهی که تلاش خواهی کرد انسان بشوی برایت یک دعوتنامه عضویت در بالاترین می فرستم

باز شدن و آغاز مجددا عضو گیری در سایت بالاترین بر آنم داشت تا به دلیل علاقمندی وافر این آقا به مطالب بالاترین یک دعوتنامه برای ایشان ارسال نمایم تا به عضویت درآیند و جمعی را مشعوف نمایند.
آقای شریعتمداری لازم به ذکر است که بدلیل مشاهده علاقمندی فراوان شما به مطالب و توضیحات منتشر شده در سایت بالاترین برای اینکه بیشتر بتوانید با این سایت ارتباط داشته باشید یک دعوتنامه برایتان ارسال می نمایم تا هم برخی دوستان و هم جمع کثیری از عاقلان را شاد نمایید.
تنها شرط انجام این کار هم انسان شدن شما می باشد(البته نمی دانم این شرط محال است یا سخت)به هر روی از این طریق می توانید خوراک روزنامه کیهانتان را نیز پر رونق تر گردانید.

۹ نظر:

  1. Don't do that my friend,sent it for me and this is my profile.thank you.,
    http://www.iranian.com/main/user/183

    پاسخحذف
  2. با سلام...
    اگر برای شما امکان داره برای من بفرستین...
    مدت زیادیه که منتظرم،برای اطمینان از هویتم فیس بوکم رو می زارم...
    http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?ref=profile&id=100000554865790

    email : hn.forbidden@gmail.com

    پاسخحذف
  3. Na, agha be ina nafrest faghat be Hossein Shatiatmadari !
    hich kas nemitooneh maro mostafiz kone az charandiat amma be sharte khodet...!

    پاسخحذف
  4. ای کاش برای من یه دعوتنامه بالاترین میفرستادید

    www.yek1.blogfa.com
    www.rezahabibi.com

    rezaahabibi@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز من خیلی وقته دنبال دعوتنامه بالاترین می گردم
    اگه میشه یکی واسم بفرست
    دمت گرم
    cyberhero42@yahoo.com

    پاسخحذف
  6. لطفا برای من دعوتنامه بفرستید: booksellerusa@gmail.com

    پاسخحذف
  7. سلام دوست عزیز
    چند تن از دوستانم در " موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی " که مسئولیت تحریریه سایت جماران را هم دارند از همان اوایل شلوغی های انتخابات تا الان هی به من می گفتند که یک یا دو تا اکانت بالاترین برایشان گیر بیاورم . من هم هر چه تلاش کردم نتوانستم . خلاصه که اگه ممکنه لطف کنید دعوتنامه بفرستید برای من تا کمکی هم به پیشبرد اهداف ژورنالیستی افراد نزدیک به آقای موسوی و از زمره ی اصلاح طلبان کرده باشید .
    هر جوری هم که بخواید می تونم اثبات هویت کنم تا شکی نداشته باشید . با من مکاتبه کنید اگر این کار از دستتون بر میاد :
    arash.xyz@gmail.com

    پاسخحذف
  8. دوستان گرانقدرم همان گونه که مطلع هستید ارسال دعوتنامه از سوی بالاترین بصورت آزمایشی و برای مدتی محدود صورت پذیرفته و اکنون این امکان برای من مهیا نیست .در صورتیکه این امکان برایم مهیا شود بی شک در خدمت تمام سبز اندیشان خواهم بود

    پاسخحذف